top of page
  • wersparrow

מה זה UX/ UI?

עודכן: 11 ביולי 2022

במילים פשוטות:

UX- User Experience

חווית המשתמש בממשק.

UI- User Interface

עיצוב הממשק עצמו למשתמש. כפי שהמשתמש חווה את המערכת באם זה אתר, אפליקציה, תוכנה וכדומה.


מה זה ממשק משתמש?

ההגדרה של ממשק משתמש הוא למעשה החלק של המערכת שהמתמש חשוף אליה, כלומר מה שהמתמש רואה וכך נוצר קשר בין המשתמש לבין המערכת.


למה חשוב להקפיד על UX/ UI?

החשיבות העיקרית של השילוב בין השניים היא שלא מספיק שרק העיצוב יהיה מעולה אלא גם שה"דרך" שהלקוח עובר תהיה פשוטה ברורה ונעימה לו, זה מה שהופך את השילוב לממשק מושלם.

במילים אחרות, ממשק שיקפיד וישים דגש על UX ו UI מותאם ממשק. יגלה כי לקוחות יעדיפו לגלוש/ לקנות/ לקבל מידע וכדומה בממשק שלו מאשר לחפש את מה שהוא צריך בממשקים אחרים.

אז מה אנחנו באות להגיד לכם,

המטרה העיקרית שלנו בבניית אפליקציה, אתר או כל ממשק אחר, היא להעביר את המשתמש חוויה! חוויה נעימה וידידותית שגורמת לו לשוטט בממשק, לבצע פעולות ולהגיע למידע שחיפש בקלות, בנוחות ועם חיוך! השילוב בין עיצוב מדויק למותג וללקוח, לבין חוויית משתמש קלה, נוחה וזורמת הוא המהות של UI \ UX וזאת הסיבה שהם תמיד מגיעים יחד, משלימים אחד את השני!

אנחנו אוהבים להגדיר את הטכנולוגיה והקדמה ככלים להגשמת חלומות. אנחנו פוגשים אתכם בבית העסק שלכם, בוחנים את ההתנהלות, מקשיבים למכשולים, שומעים את הרעיונות והיעדים שלכם, אוספים פירורי מידע עם המקור ומתרגמים הכל לטכנולוגיה שתעזור למותג שלכם לעוף. הניסיון והמקצועיות שלנו מאפשרים לכם ליהנות מליווי טכנולוגי צמוד ומותאם אישית מבלי להחזיק מהנדס במשרה מלאה.




15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page