top of page
  • wersparrow

אתרים טובים VS כאלה שקצת פחות..

מספר טיפים לבדיקת האתר שלכם ואיך אתם יכולים לשפר אותו אפילו בעצמכם...


1- תמונות ווידאו באיכות גבוהה VS תמונות ווידאו באיכות ירודה

על מנת לשדר אמינות ורמה גבוהה יש לשים לב שהתמונות/ וידאו שאנחנו מעלים לאתר יהיו באיכות גבוהה, במידה ואנו משתמשים בתמונות ממאגרי תמונות יש לשים לב שהתמונות עונות על המסר שהאתר מבקש להעביר ועומדות בקו ישיר עם התוכן שאתם מעבירים באתר.


2- תפריט המבורגר נסתר (נפתח) בדסקטופ VS תפריט חשוף וגלוי

כאשר הלקוח גולש ממחשב נייח נעדיף שכל התפריט יהיה פרוש בפניו, ברפרוף של העין הלקוח כבר יבין לאן הוא רוצה להמשיך לגלול ויוכל גם להבין מה קורה, כאשר אנו עוברים לתפריט המבורגר אנחנו למעשה מבקשים מהצופה לבצע לעיתים פעולות נוספות בעל כורחו ואנו נרצה להימנע מזה, ללקוח צריך להיות ברור במבט ראשון לאן הוא יכול להמשיך באתר ולא להתחיל לחפש את הדרך שבה הוא מגיע לתפריט ומשם לתתי דפים נוספים.


3- שימוש נכון בצבעים VS שימוש לא נכון בצבעים

הצבע באתר חשוב! צבע האתר מסמל את החיים שהוא מעניק לאתר אבל גם כן חשוב לא להגזים עם הצבעים, חשוב לזכור שגם התמונות באתר מביאות עימן צבעים לאתר לכן חשוב לדייק בכמות הצבע שאנו מוסיפים לאתר. בנוסף חשוב לדייק עם בחירת הצבעים שאנו מוסיפים לאתר על ידי התאמת הצבע למסר שהוא רוצה לשדר.


4- חיבור בין הלוגו והשפה של העסק VS חוסר חיבור בין הלוגו והשפה העסקית

במידה ויש לך עסק קיים השפה והצבעים של הלוגו ובית העסק חייבים להיות הקו המנחה באתר, אין צורך לתת לאתר צבעים שונים של המותג או אף ליצר לוגו שונה- הלקוח צריך להכיר את העסק שלך כמקשה אחת.


5- שימוש נכון בפונטים VS ריבוי פונטים באתר

מספר פונטים שונים באתר יכול ליצור בלגן בעין ואי נעימות, יש לשים לב כי העדיפות היא לא לעבוד עם יותר 2 פונטים מכל שפה וגם כן חשוב לוודא שהפונט נמצא באותה המשפחה לכל היותר על מנת ליצור שפה ועיצוב נכון באתר.


6- אתר מאובטח HTTPS VS HTTP

כאשר אתה לא מאבטח את האתר שלך בשרת אחסון מאובטח יכולים לקרות כמה דברים: הראשון הוא שגוגל לא תתעדף את ההצגה שלך ללקוחות במקומות גבוהים, שנית לקוח שיקבל הודעה שהוא צריך לשים לב שהאתר לא מאובטח יכול אוטומטית לנטוש את הדף ולא לנסות להכנס אליו כלל ובכך אפשר להפסיד לקוח פןטנאציאלי.


7- אתרים רספונסיבים VS אתרים לא רספונסיבים

מכירים את זה שאתם גולשים באתר בנייד ופתאום המסך רוקד לצדדים/ הכיתוב נחתך/ הכפתורים קטנים מידי וקשה לך ללחוץ על הכפתור שאתה צריך?

מבאס וגורם גם לנטישת הלקוח, חווית משתמש בנייד חשובה היום מאוד! לא לדלג או להפחית את החשיבות סביב נושא זה.


8- זמני טעינה קצרים VS זמני טעינה ארוכים

כאשר הלקוח יכנס לאתר ויקח לאתר הרבה זמן להטען הדבר עלול לגרום לו להתייאש ולהמשיך קדימה לאתר הבא, ללקוחות בימינו אין איטרסים לאף אחד (ובצדק, המבחר גדול והאחראיות על תפיסת אמון הלקוח הינה בידנו) - בדקו את זמני הטעינה של האתר שלכם הן במובייל והן בדסקטופ.


בא לכם שנבצע בדיקת אתר וקבלת טיפים לאתר שלכם ללא עלות?

השאירו פרטים בדיוק פה..





17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page